شرکت کالای صنعت و نفت

ساخت وبلاگ

لوله فولادی متداول ترین لوله ها در سیستم های آبرسانی هستند. آنها همچنین در خطوط لوله گاز طبیعی و سیستم های فاضلاب استفاده می شوند. اگرچه لوله فولادی نسبت به لوله های دیگر نسبتاً گران است ، اما این مزیت را دارد که می تواند فشارهای زیادی را تحمل کند و در طول راحت تری نیز موجود است و همچنین می تواند به راحتی جوشکاری شود ، در نتیجه هزینه نصب و حمل و نقل کمتری را در پی دارد. لوله های فولادی بسیار کارآمد هستند و در صورت نیاز در قطرهای کوچک قابل استفاده هستند و در مقایسه با سایر مواد 100٪ قابل بازیافت هستند. لوله ها می توانند ذوب شده و به سایر مواد قابل استفاده در صنعت تبدیل شوند. علاوه بر این ، مقاومت بالای این لوله ها و مقاومت در برابر آسیب های ناشی از خطاهای انسانی ، ریشه های درختان و شرایط شدید آب و هوایی ، این لوله ها را به گزینه ایده آل برای اکثر سیستم های تأمین آب و فاضلاب تبدیل کرده است.

از معایب لوله های فولادی می توان هدایت حرارتی را نام برد که بسیار ضعیف است زیرا اختلاف در انتقال حرارت وجود دارد. این نوع لوله ها معمولاً با آلومینیوم یا مس پیوند می خورند تا رسانایی گرمایی افزایش یابد و انتقال گرما بهبود یابد. هزینه مسئله دیگری است ، زیرا این لوله ها گران هستند و این امر به دلیل تصور غلط در مورد خرید یکبار مصرف هدایت می شود. با این حال ، ساخت لوله های فولادی دشوار است و فاقد ویژگی های قابل انعطاف مواد دیگر است ، بنابراین تعمیر و تعویض لوله های فولادی بسیار دشوار است.

از لوله های فولادی به طور کلی برای خطوط آب گرم در سطح زمین استفاده می شود. سیستم های لوله کشی زیرزمینی می توانند از فولاد ، فولاد با سیمان یا پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شوند. بتن گاهی اوقات استفاده می شود اما به ندرت مقرون به صرفه است به جز در قطر زیاد. HDPE خورده نمی شود ، در برابر تجمع مقیاس مقاومت می کند و بسیار نرم و سبک است. اما ، از آنجا که هنگام گرم شدن از کار می افتد ، فقط می تواند در تاسیسات مدفون مورد استفاده قرار گیرد ، جایی که همچنین از آسیب مکانیکی و گرمای تابشی محافظت می شود.

دریچه های پروانه ای با عملکرد بالا برای شیرهای بلوکی در سیستم های توزیع آب گرم توصیه می شود. آنها باید به طور منطقی خاموش شوند و از مواد آب بندی استفاده کنند که با افزایش سن متورم یا خراب نمی شوند. هر دریچه ای که ممکن است دفن شود و بنابراین ممکن است تعمیر و نگهداری مکرر نداشته باشد ، باید بسیار با دوام باشد.

از لوله های فولادی معمولاً برای خطوط لوله ای که با فشار 100 psig یا بیشتر کار می کنند استفاده می شود. لوله های فولادی در برابر فشارهای بالا مقاومت می کنند ، دوام دارند و چرخه عمر طولانی دارند. از لوله های فایبرگلاس ، پی وی سی یا پلی اتیلن با چگالی بالا در موارد خاص برای خطوط لوله جمع آوری گاز با فشار کم استفاده می شود. اجزای خط لوله شامل موارد زیر است: لوله ها ، شیرها ، اتصالات و تجهیزات مانند اندازه گیری ، پمپ ها و کمپرسورها.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوله فولادی اینجا کلیک کنید.

 

شرکت کالای صنعت و نفت...
ما را در سایت شرکت کالای صنعت و نفت دنبال می کنید

برچسب : لوله فولادی, نویسنده : sanat ksnco بازدید : 217 تاريخ : چهارشنبه 12 شهريور 1399 ساعت: 11:35

اگر با هر نوع سیستم پردازش مایعات کار کرده اید ، پس با شیر توپی فولادی و کار بسیار مهم آنها آشنا هستید. شیر توپی فولادی، دریچه های چهار چرخه ای هستند که اغلب با طرح های تمام عیار ساخته می شوند. این بدان معنی است که آنها می توانند جریان را به طور کامل متوقف کرده و در هنگام باز شدن مانع جریان شوند. این با توجه به سرعت جریان و فشار برای برنامه مهم است. فولاد ضد زنگ یکی از قوی ترین و مقاوم ترین مواد در خارج از کشور است که دارای فشار درجه یک و مقاومت در برابر درجه حرارت است. در مورد شیر توپی فولادی از جنس استیل ضد زنگ کاربردهای زیادی وجود دارد ، اما در این مطلب ما به برخی از رایج ترین آنها می پردازیم.

شیر توپی فولادی چیست؟

دلیل استفاده بسیاری از شیر توپی فولادی از جنس استنلس استیل این است که این ماده فوق العاده است. نسبت به چدن ، آهن چدنی ، برنج و مس نسبت به درجه فشار و تحمل دما سخت تر است. فولاد ضد زنگ در بسیاری از موارد با فولاد کربن رقابت می کند ، اما با مقاومت در برابر خوردگی ، آن را بهترین می کند.

فولاد ضد زنگ ماده فوق العاده ای است که محکم است ، اما یکی از مهمترین اشکالات آن قیمت است. جهش قیمتی عمده ای از شیرهای آهنی به شیرهای فلزی وجود دارد ، اما این امر ضروری است! جهش قیمت با افزایش کیفیت از ماده به ماده دیگر منعکس می شود. استیل ضدزنگ بهترین است ، با تحمل فشار بالا ، محدودیت دما و مقاومت در برابر خوردگی.

کاربرد شیر توپی فولادی:

ما طیف گسترده ای از دریچه ها را می فروشیم ، اما شیر توپی فولادی ضد زنگ برای چه مواردی استفاده می شود؟ بیایید دریابیم! در زیر چند کار وجود دارد که فولاد ضد زنگ ارزش خود را نشان می دهد.

نفت

فرآیند تصفیه نفت خام در خروجی های قابل استفاده ، روشی پیچیده است که ما امروز بیش از حد به آن نخواهیم پرداخت. با این حال ، این یک نمونه عالی از یک کار است که فقط شیرهای توپی فولادی ضد زنگ می توانند انجام دهند. نفت خام می تواند حاوی آب ، دی اکسید کربن ، گوگرد و انواع میکروارگانیسم ها باشد. اینها آنرا به ماده ای خورنده تبدیل می کنند. به مرور زمان فلز به آرامی تجزیه خواهد شد ، بنابراین باید دریچه ها و لوله هایی پیدا کنید که قادر به تحمل آن برای طولانی ترین زمان باشند. شیر توپی فولادی از جنس استنلس استیل بیشتر از سایر مواد نگه داشته می شوند ، بنابراین انتخاب خوبی هستند.

محیط های آب دریا

برخی از برنامه ها در آب دریا یا در نزدیکی آن ، مانند نمک زدایی انجام می شود. محیط های دریایی برای انواع مختلف مواد خورنده و مضر هستند ، اما به دلیل اینکه آب را درگیر می کند ، بیش از همه بر فلزات تأثیر می گذارد. در این نوع برنامه ها ، بسیاری دوست دارند از دریچه های توپ پلاستیکی استفاده کنند که ممکن است مقاومت بهتری در برابر آب و مواد شیمیایی نسبت به بیشتر فلزات داشته باشد. مشكل این امر این است كه دریچه های پلاستیكی توانایی انجام فشارهای زیاد و دمای شدید را ندارند. شیر توپی فولادی با سهولت شرایط سخت را اداره می کند. و با نگهداری مناسب ، دریچه توپ ضد زنگ می تواند طول عمر زیادی در اطراف آب دریا داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیر توپی فولادی اینجا کلیک کنید.

شرکت کالای صنعت و نفت...
ما را در سایت شرکت کالای صنعت و نفت دنبال می کنید

برچسب : شیر توپی فولادی, نویسنده : sanat ksnco بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 3 شهريور 1399 ساعت: 11:01